Reklamace

Na Vaší spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe, jak umíme. Stále jsme však pouze lidé, a tak se i navzdory našemu úsilí občas stane, že se něco prostě pokazí. Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postup je jednoduchý:
Vyplňte reklamační list, který najdete na této stránce dole.
Zboží spolu s reklamačním listem zašlete jakoukoliv dopravní společností na naší dodací adresu. (V případě že nemáte tuto možnost domluvte se s námi a zařídíme svoz přes naši kurýrní společnost)

V případě, že byste chtěli zboží vrátit standardně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ poštou na adresu uvedenou níže. Poštovné však při této možnosti hradíte vy.


Freeroll Support s.r.o.,
Na Vysoké II 172/7
150 00 Praha 5
tel.: 733 74 24 24

VÝMĚNA:

  • Pokud máme náhradní produkt skladem, odesíláme ho ihned – poštovné podruhé samozřejmě neplatíte.:)
  • Pokud produkt na výměnu skladem není, je potřebné se řídit podle předpokládaného termínu dodání uvedeného na naší webové stránce při daném produktu a v dané velikosti v čase zpracování reklamace.
    Výměna je možná i za jiný motiv nebo produkt.

VRÁCENÍ:

  • V případě vrácení, peníze standardně vracíme do 2 týdnů od zpracování reklamace.
  • Peníze vracíme na bankovní účet, nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky.
  • V případě využití akce 1+1 zdarma nebo 2+1 zdarma, je při vrácení potřebné vrátit všechny kusy, na které se vztahuje kombinovatelná sleva.

PODMÍNKY REKLAMACE

  • Zboží, prosím, neposílejte zpět na dobírku, pokud jste se ho rozhodli zaslat poštou. Balíky na dobírku nepřebíráme.
  • K reklamaci přijímáme pouze neprané a nenošené zboží s původními štítkami.

Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na obrázek: